sobota, 31 grudnia 2016

2k17!

JOŁ!

Podsumowując ten rok czuję... pustkę. 
Nie działo się nic szczególnego. Byłam raz szczęśliwa, raz smutna. 
Raz mi coś wychodziło i nawet zaliczałam w pierwszym terminie, raz wyszłam z dwoma warunkami. 
Czas leci niesamowicie szybko. 
Nie pamiętam co się działo w styczniu, lutym. Mam słabe przebłyski wakacji. 
Wszystko przeszło mi nijako. 
Cieszę się z tego, jakich ludzi poznałam. Tak, Małgorzato i Krzysztofie, kładę nacisk na Was.
Poznałam pasję jaką są moje studia, bo WOW, polubiłam je.
Wróciłam do imprez, nie alkoholowych, tańczących. Uwielbiam tańczyć.
Byłam trzy razy w swojej ukochanej Holandii. 
Mój blog miał 10k odsłon.
Poznałam siłę rapu. Uwielbiam rap. Uwielbiam muzykę.
Uwierzyłam, że mogę się cieszyć z małych rzeczy nie będą w całości szczęśliwą.
Doceniłam seriale, a przez to również rodzinę. 
Rodzina jest ważna, bo to głównie ona zostanie z Tobą na całe życie. 
Ona i przyjaciele. Doceniajcie ludzi wokół siebie, błagam.
I doceniajcie siebie. 
Nikt nie będzie szczęśliwy, gdy nie będzie lubił sam siebie. 

Nie karze Wam się kochać, ale akceptujcie się. 
I z taką puentą wchodzimy w 2017 rok! 

Zaczynamy się akceptować, kochać, doceniać.
Bo kto Nas doceni jak nie my sami?
Z okazji Nowego Roku chciałabym Wam życzyć dużo cierpliwości w dążeniu do celów, masę zdrowia, szczęścia i wytrwałości.
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!



snapchat: rawkof | rawkofonvlog
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz