niedziela, 4 grudnia 2016

Happy15! #2

hohoho!

Dziejszy wpis to podsumowanie, zaczynajmy!

1. Czego nauczyłam się w ostatnim tygodniu? Że statystyka może być przyjemna :)
2. Co mogłam zrobić inaczej? Kolos z angielskiego mógłby mi wyjść inaczej.
3. Co dało mi kopa do działania? Muzyka i postawione cele!
4. Co mnie powstrzymywało? Moje ciepłe łóżko!
5. Jakich ludzi spotkałam? Nic nowego.
6. Kto wysysa ze mnie energię? Mój pokój, w którym ostatnio nie da się nic zrobić.
7. Z jakich 5 osiągnięć jestem dumna? Statystyka, poranne wstawanie, znaleziska muzyczne, miłe LO, śmieszne ćwiczenia.
8. Przy czym utknęłam, a co powinno być jak najszybciej zrobione? Ochrono środowiska, zrób się sama.
9. Jakie są moje lęki? Boję się moich snów ostatnio.
10. Czy nadal dążę do moich właściwych celów? Staram się jakm mogę.
11. Kto może mi pomóc? Komu ja mogę pomóc? Mogę pomóc każdemu, jeśli tylko będę wiedziała jak.
12. Czy zadbałam o swoje zdrowie? Tak, okulista!
13. Jak zadbałam o relację z bliskimi? Wybrałam wieczór z rodziną zamiast inby.
14. Za co mogę być wdzięczna? Za notatki ze statystyki!


15. Jakie są najważniejsze zadania do zrobienia w nowym tygodniu? Porządnie ogarnąć studia i praktyki!


Miłego dnia, do jutra!


19 dni do wigilii | tumblr | instagram 
snapchat: rawkof | rawkofonvlog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz