sobota, 3 grudnia 2016

Selfie tag!

hohoho!

Dzis jestem malo kreatywna i przedstawiam Wam tag, ktory byyl planowany baaardzo dlugo. Zaczynajac...
1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna? Moje łydki, myślcie co chcecie, ale moje łydki są piękne. Lubię też swoje palce i obojczyki.
2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam? Czy kogos zdziwi to, ze myse o Holandii? Chyba nie. Mam tam rodzine, a ludzie ktorych spotykam na codzien sa tak pelni radosci, ze zyc - nie umierac!
3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory? Lekow i serialu, tak jak kazdy.
4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego? Myslcie, po prostu. Nie podazajcie slepo za tlumem, bo tlum za Was zycia nie przezyje.
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu? Chyba kotem, bo nic nie musi robic,
6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił? Przestalabym sluchac rad ludzkich.
7. Co robisz dla rozrywki w weekendy? Alkohol i spanie.
8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz? Moze to, ze jestesmy w miare doroslymii ludzmi, a wiekszosc zachowuje sie jak dwunastolatkowie.
9. Nie mogę żyć bez okularow, bo jestem slepa.
10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc? Chcialabym byc suoer szybka, moze wtedy nie spoznialabym sie.

Miłego dnia, do jutra!


21 dni do wigilii | tumblr | instagram 
snapchat: rawkof | rawkofonvlog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz