piątek, 30 grudnia 2016

Fab&FAV - 2016!

JOŁ!

* KSIĄŻKA *

"Elementarz stylu" Katarzyna Tusk

To było oświecenie jakich mało. Bardzo rzadko ubierałam się 'kobieco'. Bazowałam głównie na tym co kupiła mi mama czy babcia. I w momencie, w którym zostałam pomylona z szesnastolatką stwierdziłam, że tak być nie może. Zakupienie książki Kasi było dla mnie pierwszym krokiem do niesamowitej zmiany. Rzeczy. które przeczytałam były tak banalne a zarazem tak ważne, że sama się zdziwiłam, że ktoś tak łopatologicznie potrafi tłumaczyć główne zasady mody. Już nie jestem pytana o dowód ani nikt nie daje mi mniej lat. Zarazem czuje się kobieco i pewnie we własnym ciele. Dziękuję Ci Kasiu!


* FILM *

"Więzień labiryntu" Wes Ball
To chyba jeden z tych filmów, które po prostu oglądałam z napięciem. Historia niesamowita. Na spokojny wieczór - warto.

* SERIAL *

"The originals"
Boże, czy kogoś to dziwi? Okej, "The 100" było ciekawe i emocjonujące. Jednakże Klaus, Rebekah i Elijah zawładnęli totalnie moim sercem. Zwłaszcza Klaus, który dobitnie pokazuje to, jak ważna jest rodzina. Nie dla osób mocno angażujących się - nie będziecie robić niczego innego.


* KANAŁ YT/BLOG *

"MsDoncelita" & "PannaJoannaMakeUp"
Są to kanały, które z ręką na sercu mogę Wam polecić. Dziewczyny robią swoją robotę naprawdę dobrze!



* APLIKACJA *

"Moje finanse"
To aplikacje, która wreszcie pomogła mi ogarnąć życie. Dzięki!


* MUZYKA *





* PIELĘGNACJA *

Wszyscy dokładnie wiemy to, że rok 2016 był moją walką o cerę. I raczej oprócz uwielbiania całej kuracji trądzikowej nie mogę powiedzieć nic więcej.


* KOLORÓWKA *

'all about sunrise' 03 sunrise
essence
Ta paletka, i ogólnie rozświetlone oko, totalnie skradło moje serce. Uwielbiam, używam, denkuje!



A jak Wam minął rok?
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz