środa, 20 kwietnia 2016

#środa

Joł!

Moja aplikacja do udostępniania wpisów odmówiła posłuszeństwa i się zepsuła. Przez co moje zaplanowane posty zrezygnowały z racji bytu i żaden się nie dodał. To autentycznie smutne. Nie wiem już czego mam używać. Może wy macie coś dobrego na telefon? Hm? Bo narazie w domu, na laptopie niczego nie zrobię. Nieobecność od 7 do 22 nie sprzyja włączaniu laptopa i walczenia z klawiszami, które raz działają, a raz nie.

Jestem aktualnie na etapie sprawdzania drugiej aplikacji, także trzymajcie kciuki.

W piątek wybywam na Warszawę, powoli robi się to już klasykiem. Nie lubię siedzieć trzech godzin w drodze ale skoro codziennie dojeżdżam na uczelnie dwie to w sumie różnicy mi to dużej nie robi.

Tydzień mija spokojnie, nie licząc nie zaliczonych dwóch przedmiotów. Jestem przez to mega zła ale prawda jest taka, że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, trzeba się ogarnąć i to poprawić.

Dodaje Wam treść wczorajszego wpisu, bo mój mężczyzna miał urodziny. Nie jestem dobra w mówieniu życzeń, także je Wam napisze a mu przekażę. Ogólnie Kamil ma fajnie, bo jego urodziny trwają do soboty, gdzie w gronie znajomych będziemy świętować. Jak dobrze pójdzie to będę miała do przekazania Wam relacje.

Takze kochanie...

Z okazji Twojego święta chciałabym życzyć Ci przede wszystkim zrealizowania wszystkich celów, które sobie postawiłeś. Pamiętaj, że to Ty jesteś przyczyną i skutkiem swoich działań. Dużo zdrowia, abyś miał je jak najdłużej. Masę radości, bo bez radości większość rzeczy traci sens. A jak radości to od razu uśmiechu bo z nim wyglądasz najlepiej.
Życzę Ci również takiej pracy, w której będziesz się spełniał, i która będzie dostarczała Ci takiej gotówki jaką mało kto widzi na koncie. Po za tym cierpliwości kochanie, bo jak pewnie zauważyłeś będzie Ci się przydawać.
Pomyślności, pomarańczy, szczęścia.
No i jak najwięcej miłości i życzliwości od bliskich.
Pamiętaj, że masz wokół siebie ludzi, którzy zawsze Cię wesprą.
Wszystkiego najlepszego i sto lat kochanie. Spełnienia marzeń. Kocham Cię.

Raczej tyle na dziś. Jeśli aplikacja będzie cacy działać to będę się odzywać częściej.

xx

1 komentarz:

  1. Słodkie życzonka! Zazdroszczę takiego mężczyzny. ^^

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń