wtorek, 12 kwietnia 2016

#OPENBOX - "Elementarz stylu"

 Joł!



Po czterech latach prowadzenia najpopularniejszego w Polsce bloga poświęconego modzie i stylowi życia, jego autorka napisała i zilustrowała swój własny "Elementarz stylu", w którym łamie stereotypy na temat mody i zdradza sposoby na to, aby zawsze wyglądać szykownie.  - muza.com



Jeśli miałabym wskazać jedną z typowych bloggerek modowych, z którymi utożsamiam się stylem, podałabym właśnie Katarzynę Tusk. Na jej bloga wpadłam tak jak na inne, niechcący, półtorej roku temu. Była ona moją inspiracją, w dużym stopniu próbowałam papugować wręcz jej styl. 




Gdy dowiedziałam się o wydaniu książki to moją pierwszą myślą było to, że zrobię wszystko, żeby ją mieć. Niestety mój zapał szybko zgasł, gdyż każdy grosz się liczył, a wydanie 60-50 złotych na książkę to było dla mnie za dużo.



Dlaczego więc zdecydowałam się ją kupić? To taki prezent ode mnie - dla mnie. Nie dostałam nic na święta, nie kupowałam sobie nic, oprócz podkładu, przez dobre pół roku. Za jakieś 35 dni są moje urodziny, więc stwierdziłam, że najlepszy prezent sprawię sobie sama i to zrobiłam!


Książka jest piękna. Począwszy od czcionki, przez ilustracje, aż po samą w sobie okładkę. Nie przeczytałam jej jeszcze ale po komentarzach i czytaniu bloga Kasi - z góry mogę ją Wam polecić. Mam również nadzieję, że mój autentycznie słaby i mało konkretny styl wreszcie obejmie jakiś tor. 





Macie może ochotę na recenzję tego książko-poradnika? 

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz