czwartek, 1 stycznia 2015

2015!

Joł! Rok 2015 rozpoczęłam hucznie z Filipem, Rafałem, Grześkiem i resztą. Widząc fajerwerki nie miałam w głowie żadnych konkretnych postanowień. Dopiero teraz, kiedy już w pewnym, dosyć mocnym stopniu ochłonęłam i przestała mnie boleć głowa stwierdziłam, że rok bez celów jest bez sensu. Jak to więc wygląda? Cele dzielimy na materialne, osobiste + relacja, samorozwojowe. 

MATERIALNE:
  • telefon, iPhone 5c lub Samsung S3, na który w połowie sama zarobie
  • samochód, czarny metalik, Toyota, Mazda, Mercedes
  • 1000 zł dochodu pasywnego z firmy FM Group
  • książki: "Biedny, bogaty ojcec", "Trucizna", "100% sukcesu", "System", "Trener", "Shakeout", "45 sekundowa prezentacja...".
  • robię sobie tatuaż za swoje pieniądze
OSOBISTE + RELACJA:
  • zdaję maturę: 
* matematyka podstawa - minimum 80%
* matematyka rozszerzenie - minimum 60%
* polski podstawa - minimum 70%
* polski ustna - minimum 90%
* angielski podstawa - minimum 70%
* angielski rozszerzenie - minimum 50%

* angielski ustny - minimum 80%
* geografia rozszerzenie - minimum 60%
  • jestem miła w 80% czasu
  • jestem przy wadze 65 kg
  • jestem na warsztatach hip hop w Fair Play 2 w Białymstoku
  • ćwiczę DJ'kę
  • umiem odmawiać alkoholu i papierosów

SAMOROZWÓJ:
  • poświęcam więcej czasu na naukę
  • zaczynam być systematyczna
  • nie spóźniam się
  • dotrzymuje obietnic
  • jestem konsekwentna w działaniu MLM i szkoły
  • czytam 15 minut dziennie
  • słucham 15 minut dziennie audiobooka
  • pisze afirmacje
  • wypisuje sukcesy

Nowy rok to czas na odkreślenie wszystkiego wielką kreską. To nowa książka, nowy rozdział naszego życia. Jakie Wy macie postanowienia? Weszliście w nowy rok z nadzieją na nowe doświadczenia?

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz