wtorek, 31 stycznia 2017

FAB&FAV - styczeń 2017!

Joł!

Mimo sesji - oto jestem.

* FILM *

Ben Hur - Timur Bekmambetov
Jestem jedną z tych osób, które za filmami historycznymi nie przepadają. Jednakże ten jakoś mnie uwiódł, zaciekawił, wciągnął. Historia o tym, jak brat staje się wrogiem, jak chęć zemsty może zmienić człowieka, jak warto wybaczać. Warto pomyśleć, warto obejrzeć.


* KANAŁ YT/BLOG *

Anna Szlęzak to osoba, dzięki której zaczęłam analizować, myśleć, działać. Pozbierałam się po niektórych wydarzeniach i zrozumiałam, że wszystko da się racjonalnie wytłumaczyć. Piękna i mądra kobieta. Wierzę w to, że po oglądaniu filmików i wyciąganiu wniosków stanę się chociaż w części tak niesamowita jak ona.

* MUZYKA *




* JEDZENIE *

Styczeń, ze względu na sesje, to miesiąc zupek chińskich. A z racji biedronkowych promocji i mojej miłości do kuchni daleko wschodniej przedstawiam Wam faworyta, którego warto spróbować.


* CIUCHY *

Chyba każdy zauważył, że zakochałam się w golfach. Nie? To już wiecie.


A jak Wam minął miesiąc?
xx

snapchat: rawkof | rawkofonvlog

1 komentarz: