środa, 30 listopada 2016

FAB&FAV - listopad 2016

Joł!

* SERIAL *
The Originals
Jeśli kiedykolwiek ktokolwiek z Was będzie szukał serialu, przy którym się płacze niesamowicie mocno i zarazem przeżywa się każdą sytuacje to oto jest! Niesamowite pokazanie wartości rodzinnych i walki o rzeczy priorytetowe a to wszystko z nutą fantasy.


* KANAŁ YT/BLOG *
Kacper Ożóg jest niesamowitym chłopakiem. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę jego podejście do niektórych tematów. Pisze na temat, prosto, bezczelnie i wciągająco. Gratulacje, zajrzyjcie.


* APLIKACJA *
Moje finanse 
Czy ktoś z Was, tak jak ja, nie umie ogarniać pieniędzy? Ja miałam z tym wielki problem, póki się nie zawzięłam. Pobrałam aplikacje, stworzyłam swoje kategorie i zaczęłam mieć świadomość tego co i ile wydaje. Polecam!


* MUZYKA *





* JEDZENIE *
To był miesiąc naleśników.


* CIUCHY *
Moja mama lubi robić na drutach. Lubi to tak bardzo, że nie mam gdzie chować szalików, kominów i czapek. Ten szalik mam wyjątkowo krótko ale już jestem w nim zakochana! 



* KOLORÓWKA *
Essence "Sunrise 03"
Mimo letniej nazwy palety te dwa cienie skradły moje serce i są idealne do jesiennych makijaży.


A co Wy jedliscie cały miesiąc?
Dajcie znać! 
xx
ps.: mam coś dla Was, wyczekujcie jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz