piątek, 28 października 2016

TAG: MÓJ PIERWSZY RAZ

Joł!


Żeby nie było za nudno a postanowienie dotyczące wpisu minimum raz w tygodniu - mam dla Was śmieszny tag, który można było widzieć lub słyszeć gdzieś tam milion lat temu. 


1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością? Tak, jednakże niekoniecznie dużo.
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy? Jakieś tanie piwo na ognisku w gimnazjum.
3. Jak była twoja pierwsza praca? Holandia i szklarnia
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała? Rano dzwoniła do mnie babcia, liczy się?
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś? O babci, która dzwoniąc mnie obudziła.
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem? Do Holandii.
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc? Tak, że sama? chyba u Mariety w Zambrowie.
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś? Again, babcia.
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś? Kawa.
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś? Doda na święcie mleka w mazowiecku? XD
11. Pierwsza złamana kość. Nadgarstek.
12. Pierwszy piercing. I jedyny - ucho.
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś. Holandia, czy kogoś to dziwi?
14. Pierwszy film, który pamiętasz. Król Lew.
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku. Nie pamiętam, byłam grzecznym dzieckiem.
16. Pierwszy współlokator. Karolina.


I tyle. Nie wiem czy to Was poruszyło, bo chyba nie nadaję się do pisania tego typu tagów. Moje życie jest stosunkowo za nudne jak na takie rzeczy. Jednak lepszy rydz niż nic. Do później. 


xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz