piątek, 30 września 2016

FAB&FAV - wrzesień 2016

Joł!

* FILM *
"Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów"
Boże, czy Ty widzisz jaki Chris Evans jest niesamowity?! Oczywiście, klasycznie #TeamCap. Marvel ma to do siebie, że trzeba trafić na film. Wytwórnia bardzo szybko reaguje na kopiowanie filmów w internecie. Ogólnie 11/10!


* KANAŁ YT/BLOG *
Kojarzycie Gabu? Z racji tego, że wraca na yt a jest z moich stron - nie wypada mi jej nie polecić :)


* MUZYKA *
Wybaczcie aż tak duże zróżnicowanie aczkolwiek wszystkiego trzeba spróbować










* PIELĘGNACJA *
Baaardzo długo szukałam żelu, który będzie mnie matowił a nie wysuszał. I oto jest!


* KOLORÓWKA *
Pierwsza myśl po zobaczeniu pomadek w biedronce to niesamowity śmiech. A jednak udało się, skusiłam się i mam ulubieńca, który jest matowy a nie wysusza moich biednych ust. I kolor idealnie wpasowuje się w moje gusta!


A jacy byli Wasi ulubieńcy?
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz