poniedziałek, 31 sierpnia 2015

FAB&FAV - sierpień 2015

Joł!
Jestem świadoma tego, że nie dodaje innych postów niż ten, a jeśli już to są totalnie z dupy. Jednakże mam nadzieję, że jeśli ktokolwiek to czyta, to zrozumie, że nie mam tematów, weny. Nie chce mówić, że nie myślę ale coś w tym jest. Praca, dom, spanie, jedzenie, praca, dom, spanie, jedzenie. Z deka słabo, ale cóż...

* KSIĄŻKA *
Nora Roberts - "Świadek"


Dawno nie udało mi się pochłonąć czegoś w dwa dni a temu się udało. Zaczyna podobać mi się to. Pragnę sięgnąć po jeszcze kilka książek tej autorki. Powieść totalnie trzyma w napięciu, nie ogarniałam w niektórych miejscach. Piękne, piękne.

* FILM *
"Love, Rosie." Christian Ditter


Czytając opinie i włączając film liczyłam na klasyczne romansidło. Film totalnie mnie zaskoczył. Nigdy nie pomyślałabym o czymś takim. Polecam!

* SERIAL *
Nie wiem czy nie usunąć tej kategorii, bo miłość do Teen Wolf mi nie mija i nie mam planów jej zmienić.

* KANAŁ YT/BLOG *
Jeśli znajdziecie mi inny blog z inspiracjami i pozytywnymi motywacjami na zmianę życia to pozdrawiam! 
<<< TU! >>>

* MUZYKA *




* GADŻETY *
Nie wiem kto wymyślił nożyk do brwi, ale oświadczyłabym mu się gdybym go spotkała.

W dniu dzisiejszym pominęłam kilka kategorii z tego względu, że nie mam co do nich wpisać, a jeśli nie mam czego mówić to po co mówić w ogóle?

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz