poniedziałek, 31 października 2016

FAB&FAV - październik 2016

Joł!

* FILM *
"Zwierzogród" 
To pierwsza disneyowska bajka na której płakałam tak mało, a śmiałam się tak dużo. Film pełen humoru, dziwności i intrygi. Bardzo, bardzo dobry na jesienny wieczór - głownie po to, by poprawić sobie humor.


* KANAŁ YT/BLOG *


Filip Markiewicz to młody chłopak. Dodatkowo młody na yt, bo jego kanał to dosłownie kilka filmów. Jednakże koleś gada mocno na temat. Dla mnie wielki plus za branie tematów na pół serio. No i obchodzi się bez gówno-burz!



* APLIKACJA *

Nigdy nie mogłam znaleźć aplikacji, która pomoże mi edytowac zdjęcia tak, jak dokładnie chcę. I wtedy obejrzałam <filmik Marty>. Zakochałam się w snapseed od pierwszego użycia. No i katuję ją do tej pory. To coś dla tych, którzy lubią obróbkę zdjęć nie tylko na poziomie gotowych filtrów.


* MUZYKA *





* CIUCHY *

Wybaczcie, ze od razu wyskakuje z twarzą, ale moje serce na ten miesiąc skradł ten sweter. 

Pepco, 20zł
* KOLORÓWKA *

Lovely, extra lasting 1 chyba jest każdemu znany. Broniłam sie przed tego typu pomadkami ale jak przyszło do wesela i okazało się, że nie mam zwykłego matowego nuda to poczułam potrzebę zakupu. No i padło na to. No i zostało. Na zdjęciu powyżej mam go na ustach. 


Rossmann, 10zł 

A Wy macie swoich ulubieńców na ten miesiąc?
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz